January 22 Portfolio Post

This entry was originaly posted in "Hegel and Marx: logical studies" on January 12, 2022
Here's an annotation.

Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Iam in altera philosophiae parte. Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Laboro autem non sine causa; Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Fatebuntur Stoici haec omnia dicta esse praeclare, neque eam causam Zenoni desciscendi fuisse. Ea possunt paria non esse.

Test student post 2 for portfolio

This entry was originaly posted in "Hegel and Marx: logical studies" on July 27, 2021
This was written for my philosophy class, taken in Summer 2021. Via Zoom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas consectetur velit quis varius fringilla. Vivamus dolor ligula, elementum a sagittis ac, ornare consequat turpis. Morbi eleifend erat et quam posuere sodales. Morbi vel est rhoncus dolor sollicitudin maximus non ac metus. Mauris quis velit lorem. Nulla consequat congue metus vel rhoncus. Phasellus nibh dui, pharetra a dolor a, molestie pharetra diam. In viverra ut quam volutpat ornare. Nullam a congue quam. Etiam nec neque dictum, cursus nulla eu, lacinia justo. Donec at neque sed tellus malesuada interdum at sit amet lectus. Nullam ac nisi sodales, rutrum nunc in, hendrerit mi. Suspendisse luctus libero et bibendum sagittis. Suspendisse rutrum est sed viverra suscipit. Nulla facilisi.

Test Student post for Portfolio

This <a href="https://openlabdev.commonsinabox.org/ancient-political-thought/2021/07/18/test-student-post-for-portfolio/">entry</a> was originaly posted in "Ancient Political Thought" on July 18, 2021

Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum. Quis tibi ergo istud dabit praeter Pyrrhonem, Aristonem eorumve similes, quos tu non probas? Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit?

Sin autem est in ea, quod quidam volunt, nihil impedit hanc nostram comprehensionem summi boni. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis;

Test Student’s post

This <a href="https://openlabdev.commonsinabox.org/language-culture-and-society/2021/07/18/test-students-post/">entry</a> was originaly posted in "Language, Culture, and Society" on July 18, 2021
Here's an extra annotation I'm adding.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed nimis multa. Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. An eum discere ea mavis, quae cum plane perdidiceriti nihil sciat? Sint ista Graecorum; Duo Reges: constructio interrete. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Dicet pro me ipsa virtus nec dubitabit isti vestro beato M. Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Verum hoc idem saepe faciamus. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas.

Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Sed utrum hortandus es nobis, Luci, inquit, an etiam tua sponte propensus es? Ita redarguitur ipse a sese, convincunturque scripta eius probitate ipsius ac moribus. Quo studio Aristophanem putamus aetatem in litteris duxisse? Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Quis est tam dissimile homini.