Announcement 2

Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost; Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur? Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re;

Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Ut id aliis narrare gestiant? Conferam avum tuum Drusum cum C. Pauca mutat vel plura sane; Et quae per vim oblatum stuprum volontaria morte lueret inventa est et qui interficeret filiam, ne stupraretur. Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet.

Announcement 1

Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Primum quid tu dicis breve? Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. An dolor longissimus quisque miserrimus, voluptatem non optabiliorem diuturnitas facit? Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Graccho, eius fere, aequalí?

Addidisti ad extremum

Addidisti ad extremum etiam indoctum fuisse. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur. Esse enim quam vellet iniquus iustus poterat inpune.

Nam si beatus umquam fuisset, beatam vitam usque ad illum a Cyro extructum rogum pertulisset. In eo enim positum est id, quod dicimus esse expetendum. Progredientibus autem aetatibus sensim tardeve potius quasi nosmet ipsos cognoscimus. Quem si tenueris, non modo meum Ciceronem, sed etiam me ipsum abducas licebit. Piso, familiaris noster, et alia multa et hoc loco Stoicos irridebat: Quid enim? Quod autem in homine praestantissimum atque optimum est, id deseruit. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio.